Ah hüzünlüyüm gene Gavsım


Ah hüzünlüyüm gene Gavsım

Akşamın ıssız karanlığında
Hani herkez evine koşarya
Hani kumrular, ve diğer kuşlar yuvasına uçarya
Baykuşlar ve yarasalar çıkarya yuvasından
İşte ben başlarım çaresizce ağlamaya
Ah hüzünlüyüm gene Gavsım

Geceler uzun geceler sesiz
Uyuyor kurtlar kuşlar ve insanlar çaresiz
Hani masal anlatırya anneler yavrularına
Bir varmış bir yokmuşla başlar
Sonuda hep aynıdır tüm masalların
Onlar ermişler muradına derya masallar
Sorarım kendime eren varmıdır acep muradına
Ah hüzünlüyüm gene Gavsım

Rüzgar esince sallanırya yapraklar
Ilık,ılık eserya ilkbahar rüzğarı
Baka kalır gözlerim taaa uzaklara
Hasret dolu türküler gelir kulağıma
Neyledin, nasıl geçirdin zamanını
Nasıl bitirdin hiç bitmez sandığın ömrünü
Ah hüzünlüyüm gene Gavsım

Anlamlımıydı,anlamsızmı,dolumuydu boşmu
Kulluk görevin tammı,ah,vah ile pişmanlıkmı
Baka kaldım ardıma çaresiz ve hüzünlü
Ne zaman geldim ne zaman büyüdüm
Bir zaman çocukdum,şimdi çocuğumu büyütüyorum
Gelmiş,geçmiş,bitmiş ömrüm,bide bakmışım
Bir salın içinde omuzların üstünde okunuyor selam
Ah hüzünlüyün gene Gavsım

gülyüzlüm :X06
Konu Adresi: http://www.dervisler.net/kendi-siirleriniz/ah-huzunluyum-gene-gavsim/

Bir Cevap Yazın

