.::.Yağmur.::.


Yağmur; Rahman ve Rahim olan Rabbimden bir armağan

Yağmur; Çorak topraklara Rahmet olan…

Yağmur; Bir diriliş müjdesi

Yağmur;Yeşeren yeryüzünün muştusu

Yağıyor yine rahmet damlıyor

Öyle coşkun ki;

Adeta yüreğimi coşturup,kanatlandırıyor

Kupkuru gönlüme umut oluyor

Ben de sağanak sağanak coşsam diyorum…

Bir yağmur damlası duruluğunda ve berraklığında

Katılaşmış bir göz pınarından taşsam diyorum…

Taşsam da set olmuş yüreğimi aşsam…

Ah! Şimdi bir çocuk olsam…

Bir çocuk masumiyetinde…

Küçük bir tay gibi kırlarda koşsam

Bağrımı gererek ruzgara,yağmur altında doyasıya ıslansam

Kuşlar durun! sizlere yetişeyim

Gelin! Sevincimi sizlerle bölüşeyim!

Benim de yüreğime takılsın kanatlar!

Süzüleyim yağmurla; Hiç bitmesin umutlar!

Yağ yağmur! Yağ ki gönlüme

Yüreğimde kurumuş fidan yeşersin

Yağ yağmur! Yitirdiğim düşlerim senle canlansın

Yağ yağmur! Paslanmış yürek yıkansın

Her damlada yeniden dirileyim!

Yitirdim kendimi ,tekrar bulayım!

Bir çocuk masumiyetinde kıyama durayım!

Yağ ki yüreğimi yıkayıp yine Rabbime sunayım!

Yağ ki yine yüreğim şahlansın!

Yağ, ruhum Allah! nidasıyla kendinden geçsin!

Benliğim kaybolsun Rahmet denizinde

Kırılsın nefsimin halat gibi zinciri de!

Kalmasın kalbimde siyah noktalar!

Değmesin sineme ,şeytandan zehirli oklar!

Rabbim her an kalbimi yoklar!

Kalbim,içinde saklanmış bir çocuğun gözyaşını saklar.

Yağmur! Al beni köyüme götür!

Rabbim! Beni Gül yüzlü’nün huzuruna erdir!

Alıp yüreğimi O’na götüreyim!

O’nun huzurunda Rabbime söz vereyim

Orda bulayım tekrar aslımı

Ve bir daha hic yitirmiyeyim !

(Menzil’de yaşadığım yağmurlu gün ve gecenin anısına…)

Can_Dostlar

Bir Cevap Yazın

